Terugbetalingsbeleid

Bij Venofye willen we er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze hoogwaardige huidverzorgingsproducten. Daarom bieden we je met plezier de mogelijkheid aan om tot 30 dagen na aankoop om te wisselen indien je ontevreden bent met je bestelling. Helaas kunnen we op dit moment geen terugbetalingen aanbieden.

Product teruggeven en omwisselen

Producten moeten teruggebracht worden naar het originele aankooppunt. Dit betekent dat, indien je je Venofye product op een specifieke winkellocatie gekocht hebt, je het moet terugbrengen met de originele verpakking en alle accessoires, gebruikshandleidingen, garantiebewijzen en certificaten van echtheid. Vergeet ook niet om je aankoopbewijs mee te nemen. Als je een Venofye product online gekocht hebt, gelieve onze klantendienst te contacteren op +1-877-309-3368 tijdens werkuren (maandag – donderdag: 9.00 – 5.00 en vrijdag: 9.00 – 3.30) binnen 30 dagen na aankoop. Indien er bijkomende leveringskosten zijn, zijn deze voor rekening van de klant.

Producten die niet in aanmerking komen

Onze klantendienst biedt met plezier de mogelijkheid aan om om te wisselen zodat we er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent. We hebben echter enkele vereisten om je product om te kunnen wisselen:

Product terugbrengen en omwisselen:

  • Beschadigde of bevuilde producten komen niet in aanmerking voor omruilen of terugbrengen.
  • Gelieve er op te letten dat de verantwoordelijkheid voor alle teruggebrachte goederen op de klant rust, zelfs tijdens het transport, totdat het product veilig bij Venofye toekomt.
  • Venofye neemt geen verantwoordelijkheid op voor het vervangen van goederen die vertraagd, verloren of beschadigd worden tijdens het transport.

Alle bijkomende verzendkosten zijn voor rekening van de klant.